5 saker du INTE visste om mig

2011-08-07 @ 19:34:37 / Allmänt

Ni  vet ju inte vem jag är eller så. Här får ni veta 5 saker som ni inte visste om mig.

1. Jag måste alltid ha musik i öronen
Så for jag ska åka tbana, gå till affären eller baragå en sträcka på ca 2 minuter så måste jag ha med mig min ipod. Jag klarar inte av att gå utan musik. Jag måste ha musik i öronen. Helst på högsta volymen så man inte hör omgivningen. Men jag hör den iaf mina hörlurar är sämst. Uan min musik känner jag mig otrygg.

2. Jag har "känsliga" smaklökar
Jag kan inte äta stark mat för då bränns min tunga sönder. jag kan självklar krydda maten, om man illagar den och har i krydda är det inga problem men jag kan inte krydda själv. Jag älskar asiatisk mat men kan inte äta deras starkaste. Det är lite synd- 

3. Jag är laktosintrolerant  
Jag ska vara glad över att min allergi inte är så farlig. Jag klarar av att äta laktos i en viss mängd, sen svullar magen upp så det ser ut som en gravidmage och jag får lite onte. Jag har tabletter som jag kan äta som gör att jag kan äta laktos utan att få ont. jag tycker synd om de som är överkänsliga, som blir nödiga och går och pruttar. Jag har den turen som slipper det! Thank good

4. Jag har ett dåligt självförtroende 
Jag  blir glad för så pass lite, alla snälla personer som kommenterar och säger att jag är söt, vacker, fint hår, komplimang får bloggen mm. Ni är verkligen så jävla goa och söta. en sån kommentarer kan göra min dag. Jag har inget bra självförtorende, jag har alltid haft problem med mitt självförorende. Det var värre förr, men det är fortfarande dåligt. Så jag blir helt rörd när jag får såna kommentarer. Det är verkligen urgulligt

5. Jag är pratglad
Jag älskar att prata, jag älskar att springa fram till främlingar och prata eller sitta och prata med vänner, släkten och läsare. Jag är social och ibland kan jag prata lite för mycke och då ber folk mig att hålla käften. De tröttnar på mitt prat helt enkelt. Jag kan bara sitta och prata en massa strunt. Onödig fakta eller upprepa mig. Folk tror inte att jag har dåligt självförtroende pga att jag är social. Man kan ha dåligt självförtroende i så pass mkt. Mitt ligger i utseendet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: